BİR GARİP HALLERDEYİM...

Mart 03, 2015


Bugün farklı duygular içerisindeyim.Aslında ne hissettiğimi de bilmiyorum.



Zamanında aynı durumda kalmışsınızdır hatta şuan okurken evet bende dediğinizi duyar gibiyim..
Bir şeyler yapmak istiyorsunuz ama eliniz kolunuz bağlı,beklemekten başka çare yok...
Tek ilacım ZAMAN....Ama her sabrın da bir sınırı var tabi..

Her şeyin bilincindeyim ama içim şişti artık  beklemekten...
Elimden bir şey gelmiyor öylece izliyorum hayatı gözümün önünde akıp gidiyor...
Dua ediyorum ,sabrediyorum ,zamanı var diyorum ama insanoğluyuz işte bir yerde tıkanıyorum
Kimseyle konuşmak istemiyor,canım hiç bir şey yapmak istemiyorum....
Durup dururken hıçkıra hıçkıra ağlıyorum..=(


İşte durumum tam da böyle=)) Bir anda ağlamam geçip sebepsiz yere gülüyorum..
Amannn hayat takmak için okadar da uzun değil ...Geçer bir süre sonra bir bakarsınız gülerim
İşte bugün de bir garip hallerdeyim.....








You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images