BLOG KEŞ!F ETK!NL!Ğ! BAŞLASIN =)

Mart 08, 2015

M€rhabalar  blog arkadaşlarım...=)
Nasıl gözümü karartıp etkinlik yaptım bilmiyorum=)
Hangi kafayı yaşıyordum o an hatırlamıyorum =)
Ama destek vereceğinizi biliyorum şimdiden beni destekleyip 
bloğumu takip eden arkadaşlarıma teşekkür ediyorum=)

Şimdi yapmanız gerekenler:

#Bu etkinliğe katılmak için öncelikle beni  G+ dan takip etmen gerekiyor.

#Daha çok kişiye duyurabilmek için bu etkinliği bloğunda paylaşmanız.

#Sonra bloğunu kısaca tanıtan bir yazı ve blog linkini yorum kısmına bırakırsan seni ziyaret etmek isteyenlere kolaylık sağlamış olursun.

yorumlarınızı bekliyorum sevgiler=))
yesimcayiroglu.blogspot.com.tr


You Might Also Like

60 yorum

  1. İlk ben katılayım şekercim . Hem izleyicin hemde google da takipçinim .
    Hayatımın güncesini dostlarımla Cafe sıcaklığında paylaştığım bloğum , bütün güzel yüreklere açıktır. Herkesi bekliyorum
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Benim bloğum defter, kalem ve mürekkepler ile ilgili. Konu olarak bu tür bloglara pek benzemiyor fakat hepiniz defter alırken içinden nasıl bir şey çıkacağını merak etmişsinizdir. şimdiden teşekkürler.

    Blog adresim: http://kalemeraki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiiz bloğuma küçük bir sorun yaşadım ama şimdi burdayım ...=)
    takipteyim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba etkinliğin hayırlı olsun :)

    Benim bloğum kozmetik, güzellik üzerine.
    visneliruj.blogspot.com.tr

    Benim bloğumda da blog takip etkinliği var herkesi beklerim :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/2015/02/blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım =) takipteyim takipleşelim=)

    YanıtlaSil
  6. beni de alırsın her halde dimi tatlım ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destekleriniz için teşekkür ediyorumm çoooookkkk=)

      Sil
  7. aaaaa seve seveeeee tabisiiii=)))

    YanıtlaSil
  8. canım takipteyim :)) buda benim tuhaf blogum :)) http://tuhafgezegen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. hemen gekiyorum =) tuhaflıkları severim=)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Çok sevdiğim İzmirleydisinden gördüm etkinliği, hayırlı olsun.Bol takipçili bloglar dilerim... Kozmetik-Bakım ağırlıklı hoş sayılabilecek bir blog sahibesiyim, herkesi beklerim.

    Çekilişimede katılmanızı bekliyorum ayrıca :) Sevgiler...

    http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz=)) çok teşekkür ediyorum izmirleydisi ne ailemden biri oldu size de geliyorum hemen=))

      Sil
  11. Merhaba, İzmirleydisinden gördüm, koştum geldim :) Güzel düşünülmüş, benim gibi yeni başlayanlar için :) Sonuçta hepimiz sıfırdan başlıyoruz :)

    http://tatliduslergezegeni.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz=))))) hemen geliyorum ziyaretinize=)

      Sil
    2. canım bloguna izleyiciler butonu göremedim eklersen takip edebilirler=)

      Sil
  12. Merhabalar bende duydum geldim :):) Benimde 3 aydır blog sayfam var :) bekliyorum :) heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. merhaba, ben geldimm benım blogumda kozmetık tatıl onerılerı ve özgün deneme yazılarıma rastlayabılırsınız :)
    tugcesays.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay hoşgeldiniz=) ne içersiniz ? bende geliyorum hemen=)

      Sil
  14. Merhaba ben de geldim.
    Sevdicann.blogspot.com bloğunun sahibesiyim.
    Ben de daha önce çok katılımlı bir keşif etkinliği yapmıştım.
    Çok güzel bir etkinlik olmuş.
    Herkesi beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz de hoşgeldiniz=) geliyorum hemen blogunuza açık bir çay alıyım şekersiz=)) komşum

      Sil
  15. Ben buraya yorum yazdım diye hatırlıyorum sanki. Neyse tekrar yapayım . Benimkisi kişisel bir blog. Www.bizkimizkadiniz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm olsun ya iki lafın belini kırdık fena mı oldu yani geliyorum sana ziyarete=))

      Sil
  16. Çok iyi olmuş bu etkinlik:)
    Takipteyim.
    Her türlü ıvır zıvırımı paylaştığım bir kişisel blogum var herkesi beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. Ben seni zaten takipteyiiimmm :) biz 2 arkadaş her şeyi paylaşacağımız bir blog açtık şuan makyaj kozmetik üstüne yazıyoruz ama daha değişik şeylerde paylaşacağız yakında :) blogum da da birazdan paylaşıyorum :) herkese sevgiler Çisem...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba takibe aldım ben de beklerim sevgiler :)

    http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cnm hoşgeldin=) ziyaretine geeliorum hemen

      Sil
  19. Merhaba çok güzel bir düşünce olmuş, ben de etkinliği başka blogdan görüp geldim. Ben blog dünyasında yeniyim. Düşüncelerimi, deneyimlerimi ve hayatı yazıyorum.
    bana da beklerim http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm aynen bu tür ekinlikler sayesinde ailem çoğaldı iyi insanlar tanıma fırsatı verdi geliyorum ziyaretine=)

      Sil
  20. Merhaba ne kadar güzel bir etkinlik... Teşekkürler :)

    Kişisel Bakım ve Makyaj Ağırlıklı olmak üzere hayata dair her konuda yazıyorum. Herkesi beklerim.

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com
    Facebook: www.facebook.com/kizsalseylerblog
    Instagram: www.instagram.com/blogkizsalseyler
    Twitter: www.twitter.com/mersin_cadisi

    YanıtlaSil
  21. Merhabaa :) Çok güzel bir etkinlik olmuş bu böyle,uzun zamandır böyle bir etkinliğe katılmak istiyordum :)
    Makyaj-bakım-güzellik ile ilgili yazılar yazıyorum blogumda.Kendimce ürün incelemeri de yapıyorum.Herkesi beklerim :)
    * http://budabenimmakyajim.blogspot.com
    * Instagram: budabenimmakyajim

    YanıtlaSil
  22. Blogumda da paylaştım bu etkinliği G+ dan da takipteyim,izlemeye de aldım blogu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm benm=))) hemen bende geliyorum sana=)

      Sil
  23. Merhaba bende genelde Bakım üzerine olan bir blog yazıyorum
    Benim de Keşif Etkinliği var bloğumda bakarsan sevinirim

    Ceydacengiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  24. Merhaba. Ben de yeni sayılırım. Daha bir sene bile olmadı. Blogumda ağırlıklı olarak okuduğum kitapları yazıyorum ama dizi, film, seyahat ve günlük konularla ilgili yazılar da var ve olacak. Herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm hemen ziyaretine geliyorum =) kitap önerisi verebilirsin bana baya oldu okumayalı malesef=((

      Sil
  25. Merhabalar :)
    Benim de oje ve nailart üzerine yazdığım yeni bir blogum var.
    Blogum: madamoje.blogspot.com
    instagram ve twitter : madamojeli
    Bloguma gelenlere geri dönüş yapıyorum...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim hoşgelmişsin =) bize gelene biz gelmez miyiz açtım kollarımı =) bende hemen geliyorumm=)

      Sil
  26. Merhaba canım, ben de blogumda makyaj. cilt bakımı ve alışveriş deneyimlerimi paylaşıyorum. İnstagramda da aktifim. İlgilenen herkesi bana da beklerim. Ayrıca senin blogunu da takibe aldım. Sevgiler :)
    https://aynadakiayisigi.blogspot.com
    İnstagram: @aynadakiayisigi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım hemen geliyorum ziyaretine=)

      Sil
  27. Merhaba etkinliginize katildim :) bende beklerim esratekiin.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  28. İlgi alanlarım olan Kozmetik, Moda, Ev Dekorasyon Ürünleri, Mutfak Sanatı, Turistik Geziler ve Keşfettiğim Mekanlar başta olmak üzere ele aldığım konuları ve deneyimlerimi sevgibabacangil.blogspot.com.tr adresinde yer alan Story’SE adını verdiğim blogumda paylaşıyorum :))

    http://sevgibabacangil.blogspot.com.tr

    Blogum konusunda o kadar yeniyim ki :) Şuanda da bir çekilişim var; bu etkinliğe çoook sevindim :) Herkesi bloguma bekliyorum :)

    Çoook Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm benim hemen geliyorum sana=)

      Sil
  29. Geç gördüm ama ben de varım, modaya dair herşey benim blog da, günlük kombinlerim de var, daha ne olsun, herkesi beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım benim ...seni takip ediyorum büyük bir zevkle...takipçinim zaten hoşgeldiiinnn..

      Sil
  30. geç gördüm ama ben de geldim.Takipçinim:
    merhaba ben mona yaklaşık br senedir blog alemindeyim.blogumda kişisel ürün deneyimlerim,alışveriş,bitenler,kozmetik,nail art,dıy yazılarının yanı sıra sevdiğim film ve kitapları da payşaşıyorum.Blogumun yanında bir de youtube kanalım var.Hepinizi bekliyorum.
    Bu arada devam eden blog keşif etkinliğime de katılırsanız beni çok mutlu edersiniz
    etkinliğim:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/2015/04/benim-blog-kesif-etkinligim-herkesi.html
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
  31. hoşgeldin canım.....olsun geç olsun güç olmasın..ziyaretine geliyorum hemen=)

    YanıtlaSil
  32. selam arkadaşım hoşgeldin..ziyaretinize gelicem hemen..

    YanıtlaSil
  33. Takipteyim, beklerim...

    adamzeka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba adaşımın olması ne kadar güzel ^.^ blogunu takibe aldım bloguma beklerim :)
    benim blogum da moda ve güzellik üzerine herkesi beklerm ^.^
    yesmyldrm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. bende herkesi beklerim ama sadece katılım burda kalmasın arada uğrayın blogcanlar :)http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bende geldim:)
    Blogumda izlediğim filmler,okuduklarım,tariflerim,gezdiğim yerleri paylaşıyorum.Beklerim :)
    http://diaryofmisslovebird.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images