BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİMMMM.....

Mart 18, 2015

M€rhabalar  blog arkadaşlarım...=)
Nasıl gözümü karartıp etkinlik yaptım bilmiyorum=)
Hangi kafayı yaşıyordum o an hatırlamıyorum =)
Ama destek vereceğinizi biliyorum şimdiden beni destekleyip 
bloğumu takip eden arkadaşlarıma teşekkür ediyorum=)

Şimdi yapmanız gerekenler:

#Bu etkinliğe katılmak için öncelikle beni  G+ dan takip etmen gerekiyor.
#YAN TARAFTA BULUNAN BU SİTEYİ İZLEYİN BUTONUNDAN TAKİP ETMEK
#Daha çok kişiye duyurabilmek için bu etkinliği bloğunda paylaşmanız.

#Sonra bloğunu kısaca tanıtan bir yazı ve blog linkini yorum kısmına bırakırsan seni ziyaret etmek isteyenlere kolaylık sağlamış olursun.

yorumlarınızı bekliyorum sevgiler=))
yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

DESTEK VEREN BLOG ARKADAŞLARIM...



YORUMLARINIZI VE BLOĞUNUZ HAKKINDA YAZARSANIZ SİZLERİ DE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ=))

You Might Also Like

6 yorum

  1. Canım Etkinliğin hayırlı olsun, katılımı bol olsun :) Kozmetik - Bakım ağırlıklı bir blog sahibesiyim.. Herkesi beklerim.

    Ayrıca devam eden Çekilişimede bekliyorum herkesi :)

    https://benimtutkumm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnım hoşgelmişsin=) katılıyorum bütün etkinliklerine yakından takipteyim=)

      Sil
  2. sanırım biraz geç kalmışım :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç önemli değil hoşgeldinizz=) geliyorum bende

      Sil
  3. Kalem, defter ve mürekkep hakkında merak ettiğiniz yazılar için;
    http://kalemeraki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz=) ziyaretinize geliyorum bnde

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images