GÖZ MAKYAJI NASIL YAPILIR???

Mart 08, 2015

Selam canlarım=)

Benim nacizane fikrim fazla makyaj yaparak o naturel güzelliğinizi bozmamanız.....
Evet kendimce önerimi sunduktan sonra belirtmeliyim ki,insan kendine yakışanı yapmasıdır...
Yüzünüzün şekline göre, göz renginize ,cildinizin yapısına göre makyaj yapmak esas olandır..
Biz kadınlar kozmetik ürünü gördük mü gözümüz dönüveriyo o an...
İhtiyacımız olanı olmayanı alır cildimize uygularız bunu yapmayan yoktur sanırım=)
Cildiniz okadar değerlidir ki bunu ileriki yaşlarda daha iyi anlayacagımızı biliyoruz ama o zaman gerçekten geç olabilir.Zaten zamanı gelince kırışıklar olacak bu yaşlarda kıymetini bilmeliyiz derim..
Özel günlerde,dışarıya çıkarken hatta kocanız evdeyken bile bakımlı olmalısınız..Ama yüzünüzü boya küpüne çevirin de demiyorum=)
Sade hoş şık güzel bir makyajla yüzünüzü renklendirebilirsiniz canlarım=)))
Şimdi de bir kaç örnek paylaşmak istiyorum ....











You Might Also Like

2 yorum

  1. canım sonunda ziyaretine gelebildim , çok ağır bir grip yaşadığımdan bu kadar geç kaldım ama geç olsun güç olmasın değil mi ? sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin canımmm=) sorunu çözdüm çok şükür sizleerleyimm
    takipteyim takipleşelim=)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images