1-2-3 MİMMMMM!!!!!!!=)))))

Nisan 04, 2015

Merhaba canlarımmm...Bugün daha önce başıma gelmeyen bir şey yapacağım=)
Sağolsun  ''Tigris Driver '' beni mimlemişşşşş=))))
Allah Allah o da ne dedim yahu ! Bilmeden bişey mi yaptım falan =))
Meğerse kötü bir şey değilmiş sevgili Kahve Yanı yardımcı oldu da bi suç işlemediğimi
anladım =)) Şimd de MİM ödevimi yerine getiriyorum=)))


El emeğim göz nurum çoraptan yaptığım sevgili ''NANA'' ile başlıyoruz. Kahveleriniz hazırdır umuyorum=)

1-BİLGİSYARIN MASAÜSTÜNDEKİ GÖRÜNTÜSÜ NE?

Yan tarafta gördüğünüz gibi =)
Bu sözü gerçekten çok severim ama uygulamada malesef yetersizim=(
Karşımdakini kendi gibi sananlardanım bende....



2-BİR KAFEYE GİRDİĞİNDE, GENELLİKLE NE SİPARİŞ VERİRSİN?
   
 Normalde kafelerde pek takılmam.
Eşimle gittiğim zaman da hiç sormaz sağolsun=)

 Düşünmeksizin
bu güzelliği seçiyorum tabisiiii....

Ayyy ağzım sulandı, bayadır yemedim=(

Zamanı gelmiş =))))

Biriyle küssem bunu getirse valla hemen barışırım=)
3-GOOGLE DA ARADIĞIN EN SON ŞEY NE??

Valla yalan yok bu aralar blog temalarıyla
kafayı bozmuş durumdayım..
Malesef beni tam anlamıyla yansıtan bişey bulamadım =(

Tabi si bana yardımcı olmak isteyen olursa gönüllü olaraktan çok sevinirim=)

Şimdilik yan taraftaki temamla anlaşıyoruz=)


4- MESAJLAŞTIĞIN VE YA KONUŞTUĞUN 
EN SON İNSAN KİM??

Sevgili arkadaşım çiğdem =)Kaç senedir
tanıyorsunuz derseniz kendimizi bildiğimiz bileli ....

Sağolsun herzaman yanımda olmaya çalışır ne kadar şehir olarak uzakta olup
hiç görüşemesekte ....

Tek gerçek değişmez dostum o dur ...
5-TİYATROYA EN SON NEZMAN GİTTİN??

Gerçekten bu soruyu yanıtlamaya 
utanıyorum=(
Baya uzun bir zaman oldu...
Tabi ki tiyatronun yeri bambaşka ölçülemez karşılaştırılamaz ama en kısa zamanda gitmeye çalışıcam... 
Ne kadar ihmal ettiğimi de görmüş oldum teşekkürler...



6- SİNEMAYA EN SON NEZMAN GİTTİN?

Genellikle evde film izlemeyi sevdiğimiz için sanırım fazla kalabalık ortan sevmediğimiz için de olabilir ...

3-4 sene önce gitmiştik sanırım hatırlamıyorum bile yani=)

Arada değişiklik yapmak iyi gelicek galiba


7- HANGİ DİZİYİ HERKES İZLEMELİ?

Her diziyi seyretmemeli herkes tabi..
Herkes dediğimiz zaman içine çocuklar da dahil oluyor.Onlar içinse diziler pek öğretici değil bence ...
Çoğu enrika aldatma iş çevirme falan ..
Ama herkes izlemeli dersek bu programdan başkasını öneremem inanın..
Herkese tavsiye ederim yaşlı anne baba amca teyze hala ....

8- EN SON NE TÜR MÜZİK DİNLEDİN?

Ben genellikle o an ki psikolojim, ruh halim ne ise ona göre müzik dinlerim..
KAYAHAN ın hastaneye yatması ve vefatıyla birlikte en son onu 
dinlemiştim=( 
Tekrardan başımız sağolsun ALLAH sabır versin tüm sevenlerine...
9- SENİ EN ÇOK NE ÇILDIRTIR?

Yüzüne gülüp arkandan sayan insanlar, ikiyüzlü içten pazarlıklı dostluklar....

Bir şey istediğimde o an yapılmaması..

Sinir olduğum şeyleri bildiği halde karşımdakinin yüzüme sırıta sırıta yapması...

Yalnız kalmak çıldırtır beni...
     10- NE ZAMAN UYANIRSIN??

Vala uykuyu çok severim=) her insan gibi
Akşam kaçta yattığıma bağlı ..
Ama 10-11 falan en geç ..

11- İNTERNETTEKİ İLK ADIN NEYDİ?

YEŞİM ÇAYIROĞLU =)
Bazı sorular komik geliyo sanki karşımda ajan var gibi=))


12- FAVORİ EMOJİLERİN NEDİR?

Ahanda yanda görmüş olduğun yüzler..

En çok bunları kullanırım ..

Ayyy yoruldum mu ne ??

Bu  iş gerçekten zormuş =))

Neyse acı yok eğlenceye devam=)

Bende bu arada mimleyeceğim
kurbanlarımı düşüneyim=))


13- KEDİ Mİ KÖPEK Mİ??

Tabi siiiiii kediiii=)
Sahip olduğum bir kedim vardı adı ise 
GARİP ti...
Hatta ben doğurtmuştum=)))
Köpeğe gelince de o bacağımdaki iz hala duruyor kalleş=))

14- KUZEY Mİ GÜNEY Mİ??

Gerçekten bazı soruları okuyunca bi kal geldi=)
Düşündüm cevap bulamadım ,güldüm...

Tabi ki doyduğum ekmek bulduğum, sevdiğim neredeyse tam da orası işte ...
Kuzey güney farketmez anam...=)



15- İSTANBUL İLE İLGİLİ EN 
SEVMEDİĞİN ŞEY?

Tabi ki tartışmasızzzzzzzzzz!!!!1

TRAFİKKKKKKKK

GİDEREK  ÇOK KALABALIKLAŞMASI.....

16- İSTANBULDA EN SEVDİĞİN 3 SEMT?

KADIKÖY,FATİH ,ÜMRANİYE

17- KAFANDA GENELDE NE OLUR?

Ne olmaz diye sormak daha doğru olurdu sanırım..

İnsanoğlunun derdi sıkıntısı bitmez ki ..

Herşeye kafa takarsın sebepli sebepsiz herşeye.....



18- KOMEDİ Mİ DRAM MI?

Valla bende ikisinin de yeri ayrıdır

komik bir mizacım oldugu için drama da ihtiyaç duyarım ...

durup dururken ağladığım çok olmuştur yani=)
19- ÇAY MI KAHVE Mİ?

Tabisiiiiii ÇAYYY=)

Hele nöbetlerde o yoğunluk geçtikten sonra bir bardak çay
oyyyy ...

Hiçbirşeye değişmemmmmm....

20- BU SORULARI CEVAPLAMADAN ÖNCE NE YAPIYORDUN?
Tövbe Yarabbim=)) Temizlik 
21-SON OLARAK BİR SIRRRINI PAYLAŞ?
Oldu canım başka bu kadar yeter belim koptu vallaa=))
ŞİMDİ ZURNANIN  ZIRT DEDİĞİ YERDEYİZZZZZ...=))
AÇIKLIYORUM MİMLEDİĞİM ARKİDEŞLERİMMMM=)))
http://derincakir.blogspot.com.tr/
http://whiteglaze.blogspot.com.tr/
http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/
BEYAZ BARET
http://burcinevgin.blogspot.com.tr/
http://beautybeybi.blogspot.com.tr/
 EVET KIZLARRRR BEKLİYORUMMMM=))



You Might Also Like

14 yorum

  1. Sonunda okudum, teşekkür ederim cevapladığın için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demekkkk=))) büyük bir keyifle yaptım beğenirsiniz inşallah=))

      Sil
  2. Çok keyifli bir mimdi ben de severek yanıtlamıştım :D

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısın canım ya :) Ben de bloğuma beklerim


    http://makyajligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş yeşim okurken ruh halini bana yansıtmış olmalısınki çok eylendim :)) bu arada kendi bloğumda 9 ve 10 u atlamışım cevaplarken onları da farketim ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm benim=) yani çok ta uğraşmadım uğrraşsaydım neler olurdu düşün yani=)))

      Sil
  5. Çok güzel bir mim olmuş canım benim. Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim. Ama bebiş fırsat vermiyor malesef. Kocaman sevgilerimle.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) hiç önemli değil borcunuz olsun istediğiniz zaman yapabilirsiniz sevgiler benden de ufaklığı öpün yerime=)

      Sil
  6. anca fırsat buldum bu soruları cevaplamaya tekrar teşekkür ederim 20. soruya verdiğiniz cevapta çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =))) bazı sorular komikti yani ne demek her daim

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images