İLK DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM GÜNEŞ ÜLKESİNDEN Bİ'KUTU MUTLULUK=))))

Nisan 15, 2015


Evet okadar heyecanlıyım ki anlatamam...=)
gunes ulkesinden in yaptığı çekilişi kazanmıştım bugün de kargom geldi.Anca yazabildim elektrikler yoktu=))
Gelelim konuya 29 nisan da doğum günüm var ve ilk doğum günü hediyemi almış bulunmaktayım=) o kadar mutlu oldum ki gerçekten bi' kutu mutluluk göndermişler. Emeği geçen herkese teşekkürler iyi ki varsınız=)Şimdi de sizlerle neler geldi onlara bi bakalım=)





GELDİİİİİİ!!!!!!!















AÇIYORUMMMMMMMM=)))))





HEYECANLAAAAA!!!!!!


CEEEEEEEEE=))))))

'kendi masalımı dolu dolu yaşamam gerektiğini hatırlatan bir MOTTO KARTI''



DEVAMMMMM.....





Bi' kutu mutluluk kutusunun içindekilerin hepsi burdaaa=)))))))))))


şimdi tek tek göstericem size

kıskandırmak gibi olmasın da yalnış anlamayın =))))




'Her sabah yeni bir masala başlayalım,
 başucumuzda dursun ,
her 'ayna ayna söyle bana'dediğimizde
 gülümseyerek güne 'benden güzeli yok'diyerek başlayalım diyeeeeeeee
PAMUK PRENSES masalından fırlamış 
SİHİRLİ BİR AYNAAAAAAA=)))








Modern Rapunzellere zamane prenseslerine her zaman masallardan fırlamış görsünler diye pek çok kullanışlı 
SAÇ BANDIIIII=)))

ihtiyacımda vardı yani=)

Nisan bizi çocukluğumuza döndüren ay oldu hep.Gerek parlayan güneş gerek 23 Nisan'ın gelişi çocuklar gibi şen masallar gibi renkli bir ay=)

Çocukluk hayallerini süsleyen ennn sevilen masal KÜLKEDİSİ değil mi ? 

Hepimizin birer SİNDİRELLA Ayakkabısı olsun diyeeeeeeeeee
ELMAS AYAKKABI AKSESUARI=)))




Kırmızı başlıklı kızı en modern halleriyle hep yanımızda taşıyalım ara ara acıp okuyalım dersler alalım diye 
masal baskılı fularr=====))))))

buna gerçekten bayıldım serdim okudum çok zevklii=))





o kadar eğlenceli ki ilk defa böle bir fularım oldu hem saçınıza da değişik şekillerde bağlayabiliyorsunuz 
NURELLA gibi=)))))



veeeee son bomba buna öldümmmm=)




Küçük şeylerle mutlu olmanın güzelliğini ve zor anlarda devam edebilme gücü bulmayı öğrendiğimiz 
KÜÇÜK PRENS 1943 yılında Nisan ayında basılmış ilk.

Okumayanlar okusun,

Okuyanlar hatırlasın bir daha okusun,

Başucumuzda dursun diye partner markamız
KIRMIZI KEDİ YAYINEVİ 'nin yepyeni basımı ile KÜÇÜK PRENS=)))))

Şimdiden 8.ci bölüme geçtim 
ilerleyen günlerde de bu kitap hakkındabir yazım olacak =)

Tekrar tekrar güneş ülkesinden 'e teşekkür ediyorum çok mutlu ettiği için =)))

You Might Also Like

12 yorum

  1. Ay cok guzel hepsiiii yaa bayildimm.Hem ayni burcdaniz ne guzel benim dogum gunumde 5 Mayis ☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm evettt 1 hafta büyüğüm senden ona göre=)

      Sil
  2. iyi günlerde kullan canım benim.:) şimdiden doğum günün kutlu olsun ve hayatınıda masal gibi yaşa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canlarım=))) aminnnn cümlemizzzzdee

      Sil
  3. canım harika bir post hazırlamışsın.. benim kutum gelmedi ama elime almış kadar sevindim.. içtenliğin için teşekkürler... güle güle kullan.. masallar gibi bir yıl dilerim.. mutlu sonla bitsin inşallah:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim herşey için ...çok mutlu ettin beni kimine küçücük bişey gibi gelse de bana kocaman bir mutluluk getirdin bu gün hep gülümsüyorum=) amin cümlemizin inşallahh
      hele küçük prens kitabına bayıldım bitirdim bile biliyo musun??

      Sil
  4. Gule gule kullan canim simdiden dogum gununu kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım. Sağlıklı mutlu yılların olsun.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images