LUXE MASCARA KARŞINIZDAAAA=)

Nisan 19, 2015


Evet arkadaşlar....LUXE çılgınlığım sürüyor...Önce LUXE'nin eyeliner 
'ını paylaşmıştım...Bugünde LUXE'nin maskarasını kendi dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım....Başlamadan bir anımı paylaşmak istiyorum=)
Lisedeyken okul bahçesinde sıraya girer okula öyle girerdik ya lise tabi çılgın herkes kravat takmayanlar makyaj yapanlar falan...Hocalarda onları cımbızla seçer gibi bulur ve kenara ayırır bütün okula reklam olurdunuz..
Ben kopuk bir öğrenci olmadığım için gayette rahattım ...
Tam giricem içeri bir kadın hoca durdurdu '' kenara geç'' dedi bana
 bende ''neden hocam'' dedim 
''makyaj yapmışsın kimi kandırıyorsun ''dedi??
Rezil olduğuma mı yanayım yapmadığım bişey için okulun gözünün önünde kenara ayrıldığıma mı yanayım?=)))
Arkadaşlarda dalga geçiyo tabi ben hocaya yalvarırcasına yemin ediyorum valla bişey yapmadım diye=))
Gözlerime rimel sürmüş sanmış kirpiklerim yelpaze gibi olduğu için =)))
Arkadaş ordan atladı da hocam valla onun kirpikleri öyle kadın kirpiklerimi tuttu çekti var mı diye=))))Tabi anladı eline bişey bulaşmayıncaaaaa=)))))




İşte böyle bir anım oldu uzun kirpiklerim sayesindeee=)))
Bir de rimel sürdüğümü düşünün kirpiklerimden etrafı göremiyorum=)))
Gözüme perde iniyor deyim yerindeyse=)))
Her zaman söylediğim gibi her kozmetik ürünü kullanamıyorum ..Hele ki böyle kirpikleri olunca insanın malesef....
Sürdüğüm zaman kirpiklerim birbirine yapışmayacak,
Bir süre sonra topak topak gözümün altına düşmeyecek ,
Tel tel gösterecek bir şey arıyordum imdadıma yetişti LUXE MASCARA....
Uzun zamandır kullandığım vazgeçemediğim ....
  İşte fark burdaa...
Denemeden karar vermeyin bence ...
Çünkü beğenmediğim ya da işinize yaramayacak hiç bir ürünü reklam olsun die önermem kesinlikle...
Nasıl kolay ulaşabilirim dersen buraya TIK TIK AVON  =)))
Bendeki gold rengi bu yeni çıkan rengi =)
Umarım eğlenmişsinizdir =))Takipte kalın=)




You Might Also Like

2 yorum

  1. Maşallah kirpiklerine diyeyim. Uzun kirpikli olunca öyle sıkıntılar oluyor işte :D Luxe serisini ben de çok seviyorum denemedim maskarasını ama deneyeceğim kesinlikle. Fondotenini de çok tavsiye ediyorlar o da aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim=) aynen kaçınılmaz oluyor=)denemeni tavsiye ederim pişman olmazsın..bende fondotenini en kısa zamanda temin edip bir yazı hazırlamaya çalışırım =)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images