BUNALINCA GRATİSSS=)

Mayıs 07, 2015

Selamlar Blogcanlarım...
Malumunuz iş bulma stresinden ve bunalımından kurtulmak için o dükkan bu mağaza başvuru yaptığım sırada o kadar bunalmışım ki kendimi bir anda gratise atıverdim....
Geçenlerde BENİM TUTKUM'la konuşmuştuk. Öneri almıştım  hazır kendimi gratiste bulmuşken
şöyle bir stres atayım dedim ve dolanmaya başladım..
%50 indirim vardı çoğu ürünlerde...
Ama malum işsiz olduğum için fazla harcama yapamadım...
Neyse aldığım stres savıcı ürüne gelelim=)

CETTUA OİL CONTROL TİSSUE
(YAĞ EMİCİ MENDİLLER)


ÖZELLİKLER
''Fazla yağı ve parlaklığı anında alır,cildin taze ve temiz kalmasına yardımcı olur''demiş
test ettim onayladım ürünü aldıktan önce baya koşturmuştum malum insanız terliyoruz yüzümde maşallah yağlanma eksik olmadığı için diğer görüşmeye giderken uyguladım sonuç olarak ''beğendim'' gerçekten de işe yarıyor.

Makyajınızı bozmadan yüzünüzdeki fazla yağı almak için bu ince ve şeffaf mendiller mükemmel...






İçerisinde 50 adet Cettua Yağ Kontrol Mendilleri, cildinizde lüks bir yumuşaklık hissi için
keten ipliği içeren doğal kağıt hamurundan imal edilmiştir.
Evet gerçekten de öyle görünümü fırın için kullandığımız yağlı kağıtlara benziyor ama çok yumuşacık çok süper kullanımı...



KULLANIMI
Mendilin herhangi bir yüzünü de kullanarak nazikçe fazla yağı alın.
Cildiniz taze bir görünüm alırken , rahat rahat iş görüşmelerine,buluşmalara,gezmelere gidebilirsiniz ....

1,5 tl teki 2 tane aldım ama pişman oldum kişşşşşkeeee hepiciğini alsaydımmmm....=))
 4-5 tane kalmıştı zaten millet talan etmiş rafları=)
Yani kadınız napalım sadece ben stresli değilmişim yani=)))))

You Might Also Like

6 yorum

  1. Beğenmene sevindim canım, insanın hepsini alası geliyor değil mi? :) Raflar bugün talandı cidden ürün kalmamış sabahın köründe kuyruğa girmişler sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha😀aynen öle valla hele de stresli olunca gratisr ortak olasım bile geldi 😜

      Sil
  2. Çantamın demirbaşııı bu ürün :) Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
  3. cok hosmus canım ustelik de pratik dekkelirse alırım :) bende bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle canım bi dene bakalım=) geliyorum hemen

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images