MİMMM....DEPRESYON....ŞARKI SEÇİMİ....=)

Mayıs 02, 2015

Sevgili BERİKA'cım beni mimlemişşşş=))) Sağolsunnn
Büyük bir zevkle cevaplayacağım ...
Umarım hep birlikte eğleniriz..=))


























1-DEPRESYONA HANGİ SIKLIKLA GİRERSİN???

Aslında her an depresyona girmeye müsait bir ruh halim vardır=)
İnsanın hayatı her zaman istediği şekilde gitmiyor ki !
Buna depresyon demek biraz ağır olur sanırım ...
Bunalım desek daha doğru olur bence....
Bunalıma ise , çok istediğim bir şey olmazsa,birinden beklemediğim hareket görürsem,
Haksız yere bağırılırsa...vs...vs.... böyle uzar da uzar valla=)))
Özüm de daima gülen , içi sevgi dolu biri olduğum için bunalım hiç sevmez beni hemen altederim onu... Kısa sürelidir sıkılmalarım....
Ama sıklıkla bu durumun içine düşerim tabisi.....
Bir bakmışım ben buraya neden geldim niçin geldim nasıl geldim diyebilirim yani=)))
Ama hayatıma anlam katan ,bir gülümsemesinde,bir sıcak dokunuşun da her şeyi unutturan kocişim var sağolsunn=)))))
Benim bunalımım onun işten eve gelinceye kadar sürer=))))








Bence bu herşeyi anlatıyor sanırım.....
Yaşama koşullarının çok ta mükemmel olmadığı ülkemizde her salise depresyona giren çıkan vardır elbette...
Bence bu aşamada bizi hayata bağlayan şeylere tutunmalı ve güçlü olmalıyız....


2-BU GİBİ ZAMANLARDA NE DİNLERSİN???

Duygularıma dokunan her şeyi dinleyebilirim....
Hani herkeste var mı bilmiyorum?
Yaranın üstüne tuz basmak gibi....
Daha fazla canım yansın diye mi bilmiyorum...
Damar slow takılırım çoğu zaman...
Sanki hıçkıra hıçkıra ağlarsam geçecek gibi...
Ben acıyı da sevinci de gerektiği gibi yaşamasını bilenlerdenim...




Geçer geçer ,daha öncekiler gibi bu da geçer...
Neler neler geçmedi kiii....!!!!!

Bak şuan bil depresyona girdim sankimmm=)))

Evettttttt şimdi en keyifli bölüme geldikkk=))
Kimleri mimlesen acebaaaa????
Açıklıyorummmmm.....
Sevgili

DİLEKÇE

NİLGÜN AYDIN

BENİM TUTKUM

SÜSLÜ ŞİRİNE

CAM MİSKET

MADAM OJE

DERİN ÇAKIR

BEAUTY BEYBİ

Çok olmadı dimi=))))) Merakla bekliyorummmmm...










You Might Also Like

20 yorum

  1. Canim benim ayni bana benziyosun sen yaa ☺☺ Kocaman opuyorum sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yüzden kanımız kaynadı birbirimize sanırım bebiş...bende öptümmm sevgilerrr..=)

      Sil
  2. Süper ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Tatlım yazın çok süper olmuş madem ki mimlendim bende soruları hemen cevaplayacağım ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bebek=)) merakla bekliyorum...

      Sil
  4. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım olur da yapamazsam bil ki bir meşguliyet çıkmıştır mazur gör o zaman olur mu? Epey yoğunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin zaman yap canım benim....hiç önemli değil gönüller bir...

      Sil
  5. Canım beni de mimlemişsin. İnşallah yakın zamanda cevaplarım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Özellikle şu sıralar resmen depresyondayım!! Keyifsiz, sıkılgan ve umursamaz :/
    Güzel bir mim hele de şu durumda güzel denk geldi çok teşekkür ederim beni de unutmadığın için ancak en son mimimden sonra bir karar almıştım uzun bir süre mim yayını yapmıycam diye. Diğer arkadaşlarıda bu şekilde geri çevirmek zorunda kaldım, sende kusurabakma olurmu. Ama okumaktan büyük keyif alıyorum bunu belirteyim bu yazıda da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıntı yok canım ama sıkıntılar paylaştıkça yok olur..sanalız ama anlayabiliyorum seni herzaman burdayım istediğin zaman ...

      Sil
  7. En guzeli ama degişken sartlara gore, fazla dagitmadan uzulmek.. Çok tesekkurleeerr en yakkn zamanda yapiuorum ^-^

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel, isabetli, içten ve halimize tercüman bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  9. yaptım bileeeeeeee azcık geç oldu ama ehehe ^_^

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/05/depresyon-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç olsun güç olmasın dimi yani=) hemen merakla bakıyorum canım=))

      Sil
  10. Üzgün olduğumda ben de acıklı şarkılar dinlerim iyi geliyor, biraz ağlayıp rahatlıyorum. Hayatta iyi şeyler de kötü şeyler de olabiliyor işte, en az zararla atlatmaya bakmalıyız :) Mim için çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil canım..işte aynen insan acısını daha da yaşamak için yarasına tuz basmak deyimi burdan mı geliyor ne=)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images