SANA KOŞAMADIM ANNE=(

Mayıs 10, 2015


Bugün gelemedim sana annemm!!!
Mesafeler ayırdı bizi...
Diğer kızların gibi sana gelip sarılamadım,kokamadım seni...
Üzgünüm anneeee!!!! İçim buruk canım yanıyor..
Bir yanık eksik kaldı annemmmm...
Biliyorum onlar olsa da bir yanın boş kaldı ve içten içten üzülüyorsun...
Üzülme canım annem ben herzaman gelirim sadece bugün değil ki..
Çok şükür hayattasın ,sesini duyabiliyorum  buna şükür annem..
Nefesin olsa yeter ....
Sabahtan beri bakıyorum herkesler yazıyor anneler günü kutlu olsun diye
Kaç defa elim bilgisayara gitti ama cesaret edemedim,hatırlamamaya uğraştım..
Bugün normal günlerden dedim içimden..
Ablamlar arayana kadar ''biz annemdeyiz'' diyene kadar unutmuştum anne...
Sonra kalbime bir şeyler saplandı ,bende orda olmak isterdim annemm,üzgünüm...
Anne olduktan sonra daha da iyi anlıcam evladının uzakta olmasının ne demek olduğunu..
Sana sarılsam sımsıkı ne iyi olurdu annem....=(
İyi ki varsın iyi ki benim annemsin...

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yazdiklarin gercekten cok duygusal keske bende boyle duygusal olabilsem ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım...bende böleyim işte=)

      Sil
  2. Çok güzel bir şiir ah şu mesafeler olmasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiir gibi mi olmuş ablacım..içimden gelenler işte

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images