''AŞK '' HEDİYE ALMIŞ NE ALMIŞ?=)

Ağustos 30, 2015

Aşk hediye almış geçen gün evirdim çevirdim tahmin edemedim...
Açtım bi baktım bardak kalem falan ''Allah Allah bu ne'' dedim =) tabi içimden
Meğerse yeni çılgınlıkmış...
Paşabahçe nin porselen bardak boyama çılgınlığı...
Araştırdım ne güzel şeyler yapmış insanlar...
Hediyeye bir sürü para vermektense kendinden birşeyler katabileceğin çoook değerli bir hediye yapabilirsin hem de çok ucuza..
Arkadaşına,sevgiline ,nişanlına,eşine muhteşem bir şey bence...
Evet sizlere hediyemi ne hal getirdiğimi göstereceğim...
Okadar çizdim sildim çizdim sildim ki =)
Desenine karar verdikten sonra 160 derecelik fırına atıyorsunuz ,daha sonra ister elinizde ister makinada yıkayabiliyorsunuz kesinlikle çıkmıyor...
Umarım beğenirsiniz=))))





You Might Also Like

33 yorum

  1. Ya cok guzeeel bende yeni duydum cok supermis ama iyi gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnmmmm=))) teşekkürler işe götürücem yarın...

      Sil
  2. Düşünceli ve aşık bir erkek! Tamda ihtiyaç duyulan, şanslısın canım benim ;)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güle gule kullan cok ince düşunulmüs bir hediye bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım teşekkürler benim içinde farklı oldu..

      Sil
  5. İnsanın sevdiğine kendi emeğiyle yaptığı hediyeden başka özel ve güzel ne olabilir ki:))
    Eline sağlık boyaman çok şirin olmuş. Güzel günlerde kullanın:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. degisikmis güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. İncecik bir düşünce, şanslı hatunsun canım :)

    YanıtlaSil
  8. bayıldımmmm süperr bir hediye sayende bilmediğim görmediğim bir şey keşfettim sağolasın cnm. iyi günlerde mutlulukla kullanasın ...sevgiler
    not= inan zaten müzük hastasıyım bloguna gelince çıkamıyorum netteysem öylece açık bırakıp müziklerini dinliyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. ay ne tatlı güle güle kullan =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr umarım gelmişsindir ben gene de ekledim bloğumu =)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel yapmışsın. Ben de eksik kalmayım çok keyifli görünüyor.;))

    YanıtlaSil
  11. Çok şık bir hediyelik obje,sevdikleri için farklı hediyelik eşya arayanlar için iyi bir seçim olur düşüncesindeyim.Saygılarımla

    YanıtlaSil
  12. Hediye fikirleri konseptli bloğuma yazayım ben de bunu, güzelmiş. Güle güle kullanın, iyi günlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi yazınca bana da haber ver ziyarete gelim=)

      Sil
  13. Ay ay ay yerim sizi ben.Maşallah size canım benimmm.Ne güzel bir hediye o öyle yaa bayıldım :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir hediye ve sicak sevimli bir tasarim, güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Keşke daha önce görseymişim postunuzu :/
    çok beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images