KARMAKARIŞIK DUYGULAR...

Ekim 12, 2015




Yorgun, bitkin, karmaşık düşünceler...
Uyuşmuş beynim ,kırık kolum kanadım...
Bıraktığım hiç bir şey yerinde değil...
Suretler aynı değil,ruhlar kirlenmiş...


Alacak verecekler hesaplanmış...
Planlar yapılmış, sonlar yazılmış...
Bizler sadece birer figüranız...
Sıramız geldiğinde rolümüzü oynayıp 
Birer birer çekiliyoruz sahneden...


Zamanla ihtiyaçlar değişmiş ,amaçlar...
Neden yaşanıldığı unutulmuş...
Hiç bir şeyden zevk alınmaz olmuş...
Kukla misali hayatlar , zoraki yaşamlar...
Mumyalanmış bedenler...


Hani bir zamanlar masum hayallerimiz vardı...
Sevdiğim yanımda olsun her şeyin üstesinden gelirdik..
Ne oldu peki? Ne değişti? 
Şartlar mı? Sorumluluklar mı?
Sen o küçücük şeylerden mutlu olabilen insan mısın şimdi?
Nefes alabildiğin için , ailen yanında olduğu için her gün şükreden misin?
Hangisi sensin?
İşim olsun, evim olsun,kariyerim olsun diyen kim peki?
Kendi benliğinden neler kaybettiğini bir düşün bakalım...
Geç aynanın karşısına , hesaplaşma günü bugün..
Doğrularınla,yanlışlarınla bu sensin ...
Ya  işte hayat seni bu hale getirmiş yarın ne olacağını bilmiyoruz...
O gününün kıymetini bil ve yaşamak istediklerini bir an önce gerçekleştirmeye bak..
Zamanımız dar , yarım bırakma tatmak istediğin duygularını...
Çok geç olmadan , sağlık yerindeyken sımsıkı sarıl sahip olduklarına...




Benim de savaşmamın tek sebebi...
Bulutları yokedip güneşiyle içimi ısıtan...
Hayata tutunma sebebim, rehberim...
Beni çıkmazların içinden çıkaran, 
Her şey bitti dediğimde yeniden kalbimin atmasını sağlayan tek varlığım...
Eşim , dostum, yoldaşım...
Hep elimi sımsıkı tut göZlerime aşkla bakmaya devam et sonsuza kadar...

You Might Also Like

54 yorum

  1. Blogunuzu cok begendim takipteyim. Sizide bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım hemen ziyaretine geliyorum..=)

      Sil
  2. Çok beğendim yureğinize kaleminize sağlık. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Karamsar bir hava var sanki her satırda...

    YanıtlaSil
  4. güzel bir paylaşımdı çok hoşuma gitti takibe aldım canım

    banada beklerim www.burcumblogger.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim. Takibe aldım :-)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar, blog kesif etkinliği sayesinde buldum blogunuzu. Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blog keşif etkinliği sayesinde buldum bloğunuzu ve takibe aldım. Tasarımınıza bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Ben de mutlaka beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadasım yaptı saolsun ...

      Sil
  8. Çok güzel bir post olmuş cnm.müziğinlede bütünleşmiş ;) hiç bir zaman hayallerimiz, umutlarımız ,isteklerimiz ,beklentilerimiz bitmesin yoksa hayatın anlamı kalırmı değilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hayat devam ediyor savaşmak zorundayız...

      Sil
  9. her karanlığın mutlaka aydınlık bir çıkışı vardır ;) yeter ki şükretme sebeplerimizi unutmayalım gerisi geliyor

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. keşif etkinliğiyle geldim aslında ama bu gecenin adını hüzün koydum girdiğim her blogda hüzünlenmekten... yazından sonra değiştiriyorum gecemin adını . bloggerlar hüzün gecesi yaptım :)

    Beklerim...
    balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arada geliyorlar işte..geldiğinde de tutmıyorum kendimi ..kelimeler kaçıyor

      Sil
  12. Çok cok guzel. Severek okudum :)

    YanıtlaSil
  13. Kaleminize sağlık. Ben yorgunluklarımı çok seviyorum insana silkelenmek için sebep veriyor :)
    Takipteyim, bloguma da beklerim.
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER HEMEN ZİYARETİNİZE GELİYORUM..

      Sil
  14. blog keşif etkinliği sayesinde buldum bloğunuzu bende beklerim sevgiler...
    http://balbocuguveannesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Kaleminize sağlık... Kelimeleri kullanış ve ifade ediş şeklinizi çok beğeniyorum. Keyifle okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler o halde takipte kalın lütfen sevgiler=)

      Sil
  16. Merhaba. Blog kesif etkinliginden geldim takip ettim beklerim . Sevgiler. Deryaninsporgunlugu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam canım hoşgeldin... geldim ziyaretine...

      Sil
  17. blogunuzu takipteyimm. benim blogumada beklerim. sevgiler..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımhoşgeldin aileme=) ziyaretine geldim hemen...

      Sil
  18. Gayet güzel olmuş emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. çok anlamlı 'zaman dar' bunu sevdim teşekkürler yeşimcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipte kal canjm diğer yazılarımı da okuyabilirsiniz sevgiler..

      Sil
  20. çok güzel yazmışsınız. kaleminize sağlık :) blogumada beklerim..

    YanıtlaSil
  21. iyi günler yeşim hanım, bir yılbaşı hediyesi karşılığı firmamızı sayfanızında tanıtmak isterseniz Lütfen blog adresinizi facebook mesaj kısmına iletiniz. https://www.facebook.com/Pierrecassitr blog sayfası sürekli güncel olan kişiler aranmaktadır. www.pierrecassi.com Bu teklif bir çok blog sayfası için geçerlidir alexa 500 k üstü satfalar için geçerlidir. 100 Lerce bloga hediye destegimiz olmuştur.

    YanıtlaSil
  22. en sevdiğim şarkı eşliğinde ne güzel satırlar...
    blogcanlardan takip ettim ve sizide bloğuma beklerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hemen geliyorum..

      Sil
  23. Blogunuzu çok beğendim:) Takibe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  24. Bu yayını daha önce niye görmemişim ki ben.Harika ötesi. Ne de güzel anlatmışsın günümüzü. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın canım işte yaşanmışlıklar ..

      Sil
  25. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten arkadan çalan fon müziğiyle.
    http://ucluklavye.blogspot.com.tr/ sizide beklerim.

    YanıtlaSil
  26. Herşeye rağmen sığındığım bir kalp olması güzel....

    YanıtlaSil
  27. Böyle biri varsa karamsarlığa ne hacet. Ruh eşini bulduysan senden iyisi yok

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images