ZAMAN,SEVGİ,SABIR....

Mart 13, 2015


İnsan sevdiğine bu kadar yakınken nasıl uzak olabilir??  
Bir adım atsan tutacaksın , yakalayacaksın ama adım atarsın ,bir adım daha uzaklaşır....
Sen yaklaştıkça çoğalır yollar,mesafeler, zaman……
Onu anlatmak kolayken bir o kadar da zordur… 
Kelimeler birbirine sarılır sanki anlatma dercesine…
O’nsuzluk işkencEyken zaten hatırlatan şeyler bir kez daha saplar hançeri kalbine….
Zaman….zaman…..zaman….zaman….zamanla demekten erircesine beklemek….
Fedakarlık,sevgi , aşk , şefkat, merhamet, saygı  duyman gerektiğini bile bile isyan edercesine…  
Ama en önemlisi onu ondan çok severcesine yaşamak….                                                          
 Ellerimle yüreğine dokunmak isteyip de dokunamamak ……      

You Might Also Like

8 yorum

  1. yeşim hanım temalarıma yorum bırakmıssınız hedıyemı olacak dıye hedıye olmasını gonulden arzu edersım ama yaptıgım ıs hedıye edılemıyecek kadar buyuk bır emek sarf edılerek hazılanıyor cok pahalı olmamasına dıkkat ederek temalımı ucretlı olarak hazırlıyorum.
    sevgılerımle.gultasarim

    YanıtlaSil
  2. ben şakasına takıldım canım =) tabiki el emeği az çok nasıl hazırlandığını nekadar sürede ne eziyetlerle hazırlandığını biliyorum ellerinize sağlık ..saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Sizi blog keşiflerinde buldum :) Ben de beklerim ayrıca güzel bir çekilişm var. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuz hayırlı olsun. Sizi takibe aldım. Bana da muhakkak beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. bloğunu kurcalayayım dedim ve güzel şeylere rastladım harika olmuş :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images