RAMAZAN GELDİ HOŞGELDİ MİMİ=)

Haziran 21, 2015

Selamlar...Tüm İslam aleminin Ramazan'ı mübarek orucumuz kabul olsun inşALLAH...
Canım FATOŞ Ablam beni mimlemiş sağolsun...
İşlerim sebebiyle anca teşrif edebildim..=)
Evettt şimdi gelelim Ramazan mimimize=)



1-RAMAZAN DERKEN AKLINA NELER GELİR?


Evet ilk sorumuzu cevaplıyorum. Benim aklıma kalabalık sofralar...



Paylaşmak en önemlisi de....Ramazan her zaman bereketli geçer..
Fazladan bir yemeğimiz varsa komşumuzla ,ihtiyacı olan kardeşlerimizle paylaşırız..



2-SAHURDA UNUTAMADIĞIN BİR TV PROGRAMI VAR MI?

Sahur programları olurdu onları izlerdim.


3-İLK ORUÇ TUTTUĞUN GÜNÜ HATIRLIYOR MUSUN?

Ne yalan söliyim hatırlamıyorum.Ama hiç yarın gün tuttuğumu hatırlamıyorum.



Bendeeeeee sevgili;

BENİM TUTKUM
ECE EVREN
BORDO PABUCLAR
DİLEKÇE
GÜLŞAH ÖNEN
ZEYNEP KILINÇ

Evetttt bekliyorum en kısa zamanda sevgilerrr=))



You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok teşekkür ederim canım cevaplar için .Hayırlı Ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Canım uzun zamandır mim yayınlama kararım var bu yüzden affını istiyorum senden..Keyifle okudum ama senin mimini.. Klasik olacak ama eski ramazanları arar oldum, korkuyorum ki daha çok arar olucaz..Umarım eskiye dönüşün olduğu şu dönemde böyle güzelliklerinde eskisini yaşamak için çaba sarfedilir!!

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images