SESSİZ ÇIĞLIK

Aralık 03, 2015


Ne yana baksam kapılar kapalı... 
Her dönüşümde bir yerlere çarpıyorum..
Yüreğim kanıyor ..
Kimse anlamıyor içimde ne fırtınalar kopuyor..
Cam fanusun içinde cırpınan bir balık misali yüreğim...
Geçecek zaman var elbet..
Hiçbirşey yapmıyormuşum gibi hissetmek kötü  birşey...
Yürüme bandında koşmak gibi hayat..
Koş koş koş hep aynı yer...
Ve zamanla yorulup güçsüzleşiyorsun...
Sonra biraz soluklandıktan sonra tekrar devam ediyorsun hayatla savaşmaya..
Her yorgun düşmeden sonra adım adım güçleniyorsun ..
Ard arda bir kaç yumruk darbesiyle sarsılan ,
Sıragelen yumruklardan sonra tüm gücüyle kafa tutup tek yumrukla nakavt eden boksör misali...
Yorgun yürekler gözler beyinler...
Susun biraz sessizliğin çığlığını dinleyelim... 


You Might Also Like

15 yorum

  1. Canım sen mi yazdın. Harika olmuş. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ever canım ben yazdım genellikle de benim içimden geleni yazıyorum diğer yazılarımı da okuyabilirsin sevgiler..

      Sil
  2. Sessizlik en sağır edici olan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ama o sessizlikte de kaybolmamak gerek ..

      Sil
  3. Kalemine sağlık çok beğendim. Son zamanlardaki duygularımı anlatmışsın resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Her insan aynı şeyleri yaşıyor malesef

      Sil
  4. Okuyunca "kafesinde çırpınıp duran kuş" gibi hissettim kendimi. Çıkmaya çalışırken oraya buraya çarpan bir kuş. Hayatı ne güzel betimlemişsin, koş koş aynı yerdesin. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz bu feleğin çemberinden elbet birgün geçiyoruz.. İnsan çeşitliliği fazla oldugu için her renkten var... İnsan zamanla yıpranıyor yaralarını sarıyor ve tekrar savaşmaya devam ediyor .. Hayat işte savurdugu yere sürükleniyoruz..

      Sil
  5. Yürüme bandında koşmak gibi hayat..
    Daha ne denir bu sözün üstüne bilemedim ama gerçekten yüreğinin varlığını hisseden her insana dokunacak bir yazı kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. "Susun biraz sessizliğin çığlığını dinyelim" nasıl güzel bir tasvir, bayıldım :) Yüreğinize, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba , yazınız çok güzel olmuş blogunuzu takibe aldım sizde benimkine bakarsanız çok mutlu olurum
    sihirliklavye1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hemen ziyaretinize geliyorum..

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images