ÖZGÜRLÜĞÜMÜN İLK GÜNÜ..

Mayıs 18, 2017

Sevgili Blogcanlar,
Evet bugün özgürlüğümün ilk günü, neden olduğunu anlatayım kısaca.
Dün işte ki son günümdü, 7.ci ayda  olmamın sebebiyle zaten 32.ci haftada yani Haziranın 3nde zaten doğum iznine çıkıcaktım,ama daha erken cıktım senelik iznimi de kullanmaya karar verdim.
Çünkü sürekli ayakta ve tempolu bir işte çalıştığım için beni zormalamaya başlamıştı.
Neyseeee işte böyle atık oğlumla vakit geçiricez anlayacağnız=)))
Bir kaç planımız var bakalım..
Artık doğum hazırlıkları , eksikler bunlarla ilgileneceğim..
Şimdiden büyük bir huzur kapladı içimi...


You Might Also Like

10 yorum

  1. Cok az kalmiss :) Rabbim yardimcin olsun.En kolay sekilde dogumunu yap saglikli sihhatli bebisine kavus insallah ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür.. Amin tüm benim durumumda olan hamişler için Rabbim yardımcımız olsun..çok teşekkürlerrr...

      Sil
  2. Bloğunuzu Yen'i keşfettim bend beklerım:) sımdıden rabbım uzun omur versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..hemen ziyaretinize geliyorum..çok saolun..

      Sil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısıyla gelsin inşallah..süreç zorluklarıyla beraber güzellikleriyle de yaşanır,bu günler tatlı bir hatıra olur inşallah.
    Rabbim yavrunuzu mübarek kılsın.

    Gözlerinden Öper

    YanıtlaSil
  5. Çok az kalmış ben de 34 haftamdayim be patlamak üzereyim artık hamilelik zor ama, hayatımızda kac kere taşımaz ki o yuzden taşını çıkarmaya calisiyorum. Bende bloğuma beklerim sizleri destek ve yorumlariniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogger arkadaşlarım sitenizin scriptini degiştirmek isterseniz Buradan en güzel temaları bulup ücretsiz bir şekilde bulup indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :) Bloğunuzu çok beğendim bu arada :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images