HOŞ GELDİN ÇAĞATAY

Ekim 21, 2017






















Uzun aradan sonra karşınızdayım ...En son doğum iznine ayrıldığımda yazmışım :)
Fırsat bu fırsat yazmaya başlıyorum inşallah:)
Şşşştt sessiz şuan uyuyo minik aslan...
Ve  yepyeni biri olarak geri döndüm...
Ben artık anneyim:) Serüvenimiz 31 Temmuz Pazartesi Saat : 15:07 de başladı.
Bu duyguyu yaşayanlar beni çok ama çok iyi anlar.
Unutulmaz anlar ,sancılar,telaş, koşuşturmaca...
Miniğimin adı ÇAĞATAY :)))
Haftaya 3 aylık olacak agu'lar gugu'lar başladı...
Tahmin edersiniz ki bundan sonraki konum odak noktam oğlum olacak.
Doğumdan ,doğum sonrası yaşananlar, loğusa dönemi ve böyle bizimle beraber ne yaşadıysak ve yaşıyorsak sizinle paylaşacağım..
Evet vakit buldukça yazılarımı paylaşacağım inşallah...
Anne olacaklar, hamişler, yeni öğrenenler ,taze anneler , loğusa depresyonu geçirenler takipte kalın neler paylaşacağım neler..
Evet evet tam da işte bu diyeceğiniz , nasıl yapmalıyım dediğiniz ne varsa elimden geldiğince yaşadıklarımı paylaşaağım sizlerle..
Neyse bizim minik aslan homurdanmaya başladı uyanmadan bitireyim yazımı....
Tekrardan merhaba görüşmek üzere fırsat buldukça...



You Might Also Like

9 yorum

  1. Amaninnn yerim o pamuk ellerinii masallah Allah nazarlardan saklasin. Rabbim hayrli evlat kilsin insallah 💕😘

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler!!! Annelik gibi güzel bir nimetden nasipdar olmak nasıl bur duygudur çok iyi bilirim. Rabbim evladınızla size uzuuun, sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, hoşgeldiniz diyelim ozaman:) takibe aldım sayfanızı.Bloğum ilginizi çwkerse banada beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  5. Hoş gelmiş sefalar getirmiş... Yeni yıl da tüm evlatlarımıza en güzel şeyleri getirsin. Bu aralar pek göremeyiz seni buralarda ama yeni keşfettim takipteyim. :)
    Bana da beklerim.
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun analı babalı büyüsün kuzucuk

    YanıtlaSil
  7. Minik prens sizi çok meşgul ediyor anlaşılan😊 Uzun zamandır yoksunuz,yazmıyorsunuz. Bebeğiniz de siz de iyi olun da fırsat olunca yazacaksınız elbet.❤

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar yazınız gayet başarılı bu arada blog dünyasında yeniyim hepinizi davet edip bloglarıma bakmanızı rica ederim. Bu arada sizi GFC den takibe aldım banada beklerim.
    cagdasipekk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images