UZUN ARADAN SONRA

Haziran 28, 2018



Uzun bir aranın ardından oğlumla birlikte herkese selamlar...
Şimdi farkettim de ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı.
Neden bu kadar ara verdiğimi az bucuk tahmin edebiliyosundur sanirim
Dıs cikarma donemi uyku duzeni ek gida emekleme derken kac ay gecmis uzerinden ...
Suan ÇAĞATAY 11 aylik emekliyo ellerini birakip yurumeye calisiyo ve sonra poposunun ustune
Yapisiyo tabisi=)
Cok sukur yemek yadirgamiyo ne verseniz yiyor =)
Sevimli pandam benim...
Evlat sevgisi cok baska seymis yahu hicbiseylere benzemezmis hicbiseyin yerini tutmazmis
Hep bi yanim eksikmis meger...
Tum hayatim nefesim yasam sebebim Çağatay oldu..
Bugunlerde yurume hevesi tuttu bi bakiyotum Çağatay kapida ...
Bahcede gezmeyi cok seviyor tavuklara kedileri kopekleri izlemeye bayiliyo..
31 Temmuzda 1 yasina girecek Allahim naaip ederse...
Zaman nekadar hızlı akip gitmis...
Kocaman 1 sene bitmis megerse...
Bundan sonra sık sık yazarim diyemem inanin kosusturmaktan nerdeyse 1 aydir bloga bakayim dedim
Anca firsat bulabildim ...
Sevgiyle takipte kalin gorusmek uzere...

You Might Also Like

2 yorum

  1. hoşgeldin canım benim :) öncelikle maşallah ÇAĞATAY'a Rabbım nazarlar dan korusun :) Daha nice nice güzel yaşları olsun inşallah Rabbım güzel ömürler versin kuzuya :) benim yerimi de öp :) sevgiler canım benim ...Tekrar hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman oğlun ve sen yeniden hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images