ÇOK SEVDİĞİM ''LUXE EYELİNER'' KARŞINIZDAA...=)

Nisan 18, 2015


Evet arkadaşlar ....Bende kozmetiğe bir adım atmak istedim...Merak ederdim hep blogta paylaşanların nasıl yaptıklarını...Bir cesaretle kullanmayı çok sevdiğim ''LUXE EYELİNER''mı paylaşmak istedim ...Belki kullananlarınız vardır...

Öyle her eyelineri kullanamam ...Nedeni kirpiklerim uzun olduğu için çok rahatsız eder beni...
Birbirine yapıştırır=)
Uzun bir süredir bunu kullanıyorum ..
Ucunun kaleme benzer oluşu kullanımda istenilen konforu sağlıyor=)
Çıkarması da gayet rahat=)
Eyelinerı sürdükten sonra far ya da başka bir kozmetiğe bulaşma riski de yok..
Genelde bulaşır zaten aceleniz vardır sinir olursunuz=)
Ama LUXE gerçekten beğendiğim bir marka bunun rimeli de var bir çok ürünü de mevcut
Sevgili ablacığım AVON yaptığı için hep ondan geçinirim sağolsun=)))
Kolay ulaşabilmeniz için fiyatını da paylaşıyorum =)
Umarım denersiniz....Ve burda bitiriyorum umarım becerebilmişimdir sevgilerrr=)))))


You Might Also Like

2 yorum

  1. Caniim kozmetige adim atman cok guzel olmus sadece fotograflari kozmetik urunlerinde efektsiz paylas ki hani bilmeyenler tam rengini anlayabilsin ojelerine de bayildin bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteğin ve güzel orumların için teşekkürler canım benim..=) işte becerebildiğim kadar yapmaya çalışıcam.=) oj manyaklığım vardı ya bi ara koleksiyon yaptım ama şimdi pek kullanmıyorum öle arada =) teşekkürler cnmmm

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images