CANIM AİLEM SÜPRİZ YAPTI=)

Mayıs 09, 2015



Sevgili arkadaşlarım...Dün akşam ablam aradı konuşurken biz geliyoruz dedi çayı koy=)))
Dedim bak şaka yapmayın ,üzülürüm gelmezseniz...
Sonra gerçekten yoldalarmış ayyyy okadar mutlu oldum kiiiiiii=)))
Memleketten geldikleri için onlar yoldalarken hızlı hızlı yemek yaptım,çay koydum...
Bugün gittiler =((( üzgünümmm
İyi ki ailem var onları çooooook seviyorum......
Evim bomnboş kaldı...Koltukların arkasından çıkan haylaz yiğenim=))))))
Evde dolaşan ayak sesleri yok artık=(
Yine yalnızlığımla başbaşayım...
Onlar iyiler ya o yeter bana...
Canım ailem iyi ki varsınızzz...

You Might Also Like

10 yorum

  1. 1 gün mü kaldılar? Çok zor oluyor gerçekten Allah yardımcın olsun.Tabiki onların varlıkları yeter insana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten oturularken bir anda karar verdiler halam eşi ablam ve eşi iki yiğenim geldi bide=(
      Aynen öle beni o kadar mutlu ettiler ki...

      Sil
  2. Allah kavuştursun tez vakitte yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah abimin düğünü var mayıs sonu gidicem inşallah=(

      Sil
  3. Ne güzel bir süpriz olmuş ☺Rabbim sanada yeğenin gibi tatli bir cocuk nasip etsinde yalnizligini gidersin ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel oldu anlatamam sana duygularımı....amin inşallah güzel duaların için teşekkür ederim ...Rabbim herkesin gönlüne göre versin...

      Sil
  4. Merhaba,
    Güzel bir sürpriz olmuş:=)))
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooookkkk teşekkürlerrr=) geliyorum hemen

      Sil
  5. Merhaba
    Blogunuzu yeni keşfettim.Bana da beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım geliyorum hemen ziyaretine=)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images