İŞ BULMA HA-YA-LİM.....

Mayıs 07, 2015

Bir iş bulma hayalim de bugün hüsranla bitti...
Ayaklarıma kara hatta kapkara sular indi..
Hayırlısı bizimde vardır bir yerde nasibimiz...
Tecrübesiz misiniz? orda bitti olay abi orda çalışanlar ilk nasıl işe başladı ...
Doğuştan gelen yetenekleri mi var ??
Tövbee.....
Önce zihniyetin değişmesi lazım...
Bir an önce işsizlik sorununa bir çözüm bulunsunnnnnnnn!!!!!!!!!!
Seçim otobüslerine seçim için harcanan paralarla iş alanları yaratın....
Çevre kirliliğinden başka bir şey yaptığınız yok..!!!!!!!


You Might Also Like

22 yorum

  1. bende bugün gittim görüşmeye çıldırcam artık işsizlikten ve adam aynılarını dedi. Daha tecrübe bile yapamamışsın, okuduk herhalde dedim.. Zaten maaş da vermiyordu prim usulü dedi. Vardır nasibimiz biyerde bekliyorum bende bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende aynı dertten muzdaripsin kardeşş..ne diyim ki söylenilecek söz yok ...zaman + sabır= hayırlısı

      Sil
  2. Ben de yüksek okulu bitirdiğimde cok aradım tecrube kelimesini okudum gördüm duydum her yerde dedım en iyisi lisansa tamamlamak okula basladım hepsi tek tek aradılar gerı. Her kesın nasıbı illa bir yerde vardır evet ama bu tevrübe kelimesi can sıkıcı gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben artık okumaya da inanmıyorum..şans da bi yere kadar...bi amcan dayın varsa tamamdır ...cevre yapacaksın okadar..laborantım ve iş yokinan hastanelerden cok normal dükkanlara basvuru yaptım..diyo ki daha önce tecrübe var mı yok deyince biz sizi ararızz hakkımızda hayırlısı ne diyim...

      Sil
  3. Maalesef canım okuyorsun mezun oluyorsun ve sonuç: İşe alamayız tecrübeniz yok. E niye okudum ben.
    Ben de epey bir iş bulamayınca son çare herkesin girebileceği çağrı merkezine başvuru yapıp girmiştim. 2 aylık tecrübe kazandım kendimce sonradan çok şükür kendime uygun daha güzel bir iş buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garanti bankasından aramışlardı beni çağrı merkezi için ....daha önce bi arkadas çalışmış soğuttu beni gitmedim...netten de araştırdım yok önce yazılı mülakat sonra 2 ,3 kişinin karşısına çıkıyormuşsun diye okudum vazgeçtimm..içimden dedim ki ulan sanki ajan mı arıyosunuz bu ne be??

      Sil
  4. Canim cok uzuldum ya millet o kadar okuyo ediyo kac sene ugrasiyo yok yani hakkaten herkes anasinin karnindan tecrubeyle mi cikti acaba benim daha boyle is sorunlarim olmadi okudugum icin ama Allah kimseyi issiz birakmasin diyorum biyerden sonra insanin psikolojisini bile bozar bence sen cok uzme kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çalışmak zorundasın ve mesleğin olmayan bi iş arıyorsun yumruğumu sıka sıka girdim alakasız dükkanlara...hani tırt iş dedikleri var ya o tırt dediğimiz iş bile tecrübeli adam arıyo....çok zor çokkkk elini açıkta iş istemek mesleğinden hariç tabi...yoksa gocunmaz kimse çalışmaktan..hayırlısı yavrum be bakalım Rabbim büyük ...inşallah kimse aynı şeyleri yaşamaz hemen bulursunuz ...

      Sil
  5. Maalesef en büyük sorunlardan biri işsizlik ülkemizde.Tecrübeli eleman arıyorlar ancak eğitim sistemimizin ve toplum işveren zihniyetinin çarpıklığıdır bu. Yeteneğine göre bir meslek seçemiyorsun üniversiteye gidiyorsun.Seni kendi iş koluna adapte edemiyorlar.Sonrada tecrübe soruyorlar sen okurken tecrübe ettirmiyorsun ki devlet olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırak arkadaşım ya ...söylenecek okadar şey var ki işte herşeyi söyleyemiyorsun anladın sen=)
      hayırlısı demekten başka çaremiz yok

      Sil
  6. okumakla falan filan değil artık işe girmek...vücudunda belirli hatlara ayağında topuklu ayakkabıya dudağında kırmızı ruja birde sütyenden fırlamış göğüslere bakıyorlar iş verenler..heee azıcıkta ağzın laf yapıyorsa havada kapıyorlar...elinde diploman olmasını umursamıyorlar...bir dönem bende çok zorluk çektim bu konuda ve hepinize hak veriyorum...işsizlik bitiyor diyorlar iş beğenmiyor diyorlar ama iş verenin ne istediğinide sorgulamıyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş beğenmiyormuşuz....napim 600 kira elektrik doğalgaz su tel faturaları ...ben ne yicem yol parasını saymıyorum bile....verdiği maaaş kuş kadar...sonra iş beğenmiyormuşuz...

      Sil
    2. İnsani şartlarda çalıştırsınlar beğenelim :) Gerçi ne yalan söyleyeyim ben o zaman da beğenmem :)

      Sil
    3. sorumluluklar sırtına yüklendiğinde istersen çalışma=)

      Sil
  7. Sözde genç işsizlik %20 lerde, bence çok daha fazla ve iş var siz çalışmıyorsunuz diyenlere ayrıca gıcık oluyorum. Maalesef yorumlarda yazanlar çok doğru, bazı yerler özellikle bakımlı bayan arıyoruz diyor utanmadan. Yapılacak işe ya da hevese baktıkları bile yok. Nereden mezun olursanız olun, doğru düzgün dayınız yoksa maalesef işe başlayamıyorsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle..beceriye kimsenin baktığı yok ..ben daha yatkınımdır nerden biliyosun..o soruyu soran kişiler sanki çok mu tecrübeli iki lafı bi araya getiremez dükkan sahibi olur..işte böle bir zihniyet söz konusu...

      Sil
  8. Canım Allah yardımcın olsun, yapabileceğin bir iş sahibi olmak çok zor helede bu zamanda. Artık maalesef ki torpille yürüyor bu işler.Tanıdığın varsa malum yerlerde işe girebilmen çok daha kolay üstelik maaşıda öyle azbuz olmuyor!!.. Tecrübe konusunda ise haklısın herkes doğuştan tecrübeli doğmuyor, tecrübe sahibi ol gel kafasında çoğu ama sabır edip onlarla tecrübe sahibi olunup daha uzun süreli çalışanı olsa kişi çok daha sağlıklı ve etik ama işte, özel sektör her daim böyle.. Üzülme hayırlı bir iş muhakkak nasibine yazılmıştır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ...Rabbim herkesin gönlüne göre versin..

      Sil
  9. Canım umarım kısa zamanda iş bulursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım herkese teşekkürler..

      Sil
  10. hayırlısı be cnm... herşey gönlünüzce olsun...ne diyeyim .. cok zor gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım ...zaman+sabır=hayırlısı

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images