YEPYENİ BİR SAYFA....

Mayıs 03, 2015


Bazen düşünüyorum da her şeyi kendimize dert eder olmuşuz...
Bu yorucu hayatın ağırlığı,zorluğu altında ezilip kalmışız....
Bir gün bile 'bu böyle gitmez,değişmeli' diyememişiz...
Bakakalmışız bizden daha iyi olanların arkasından....
Benimsemişiz,böyle kabul etmişiz hayatı....
Bomboş yaşamışız,karşı gelmekten korkup susmuşuz....

























Bu kalabalığın içinde küçülmüşüz,kaybolmuşuz...
Birbirleriyle konuşan insanları dinlemişiz içimizdeki insanı susturarak...
Benliğimizde ki insana hiç hak tanımamışız,neler hissettiğini hiç sormamış hayat....
Belki bir gün ben ben... diyerek yok olup gitmişiz  bu dünyadan...


Evet daha çok geç olmadan kendini bul kendin için yaşa yepyeni bir sayfa aç kendine...
Özgürce söyle içinden geçenleri hatta haykıra haykıra söyle herkes duysun...
Sen sen olduğun için varsın....
Sevdiklerinin önemini bil, onlardan vazgeçme kendinden de vazgeçme tabi...
Hayat senin hayatın ...Seni üzecek kimseyi sokma kalbine....
Bir yerlerde beni duyan birileri vardır elbet ve yeni bir başlangıç yapmanıza vesile olurum inşallah....




You Might Also Like

6 yorum

  1. Yüreğine saglik guzel yurekli arkadasim.Cok dogru seylerden bahsetmissin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım arkadaşım=) o senin gönlünün güzelliği...

      Sil
  2. Bazen insanları tanıyamıyoruz ki yıllarca dostum dediğimiz insan öyle bir bencillik yapıyor ki üzülmemek elde değil tatlım ya .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona o hakkı biz veriyoruz aslında...na hakettiğinden fazla fazla değer veriyor hayatımıza kalbimize alıyoruz...ona göre normal bi insanın hayatına girmek.. işte bu yüzden cevremde kimse yok uzaklaştırdım bütün çıkarcı dostlarımı...

      Sil
  3. Yeni bir başlangıç için yüreklendirici bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler efendim.. bunu hissettirdiysem amacıma ulaşmışım demektir..

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images